Από το ΠΔΕ θα έρθουν τα πρώτα 8 εκατ. ευρώ, από τα συνολικά 20 εκατ. που θα διατεθούν φέτος για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό. Στόχος νέο ρεκόρ αφίξεων και εσόδων, αλλά και να στηρίξουμε τις περιφέρειες του Βορείου και Νοτίου Αιγαίου που επιβαρύνθηκαν από τη διαχείριση των προσφυγικών ροών, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας και Ανάπττυξης Αλ.Χαρίτσης.
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλέξης Χαρίτσης ενέκρινε την ένταξη του έργου «Διαφήμιση – Προβολή Τουριστικών Προγραμμάτων», συνολικού προϋπολογισμού 8 εκατ. ευρώ, στο εθνικό σκέλος του ΠΔΕ, το οποίο αφορά το σχεδιασμό και την κατάρτιση ολοκληρωμένων διαφημιστικών προγραμμάτων για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές.
Το έργο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, δράσεις για την online προβολή του ελληνικού τουρισμού σε παραδοσιακές αλλά και νέες αγορές, καθώς και τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
Σημαντικό στοιχείο είναι η έγκαιρη έγκριση των εν λόγω πιστώσεων.
Όπως τονίζουν κύκλοι του υπουργείου Τουρισμού, άλλα 12 εκατ. ευρώ βρίσκονται σε διαδικασία έγκρισης, σε εφαρμογή της απόφασης του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής αλλά και της απόφασης του ίδιου του πρωθυπουργού για διαχείριση της εικόνας της χώρας.
«Αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχει ο τουρισμός για την οικονομία αλλά και την απασχόληση, εξασφαλίσαμε τους απαιτούμενους πόρους για την αποτελεσματική προώθηση και διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού στις διεθνείς αγορές και για το 2017. Στόχος μας είναι να έχουμε και φέτος νέο ρεκόρ αφίξεων και εσόδων από τον τουρισμό, καθώς επίσης και να στηρίξουμε τις περιφέρειες του Βορείου και Νοτίου Αιγαίου που επιβαρύνθηκαν από τη διαχείριση των προσφυγικών ροών», δήλωσε ο κ. Χαρίτσης.
Νέες και κλασικές αγορές
Σε συνέχεια της πολιτικής ανοίγματος νέων αγορών και μετά τις περσινές κινήσεις στη Μέση Ανατολή, τη Νότια Κορέα, κ.λπ., το υπουργείο Τουρισμού φέτος επιχειρεί το άνοιγμα της αγοράς της Ινδίας. Πρώτη κίνηση θα είναι η συμμετοχή του ΕΟΤ στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της ασιατικής χώρας, την ΟΤΜ, στη Βομβάη, 21-23 Φεβρουαρίου.
Επιπλέον, ο ΕΟΤ θα συμμετέχει στην έκθεση World Travel Market Latin America, στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας (4-6 Απριλίου), στην KITF στο Αλμάτι του Καζακστάν (19-21 Απριλίου) και στην KOTFA World Travel Fair στη Σεούλ (1-2 Ιουνίου).
Ταυτόχρονα, θα συνεχιστεί η προβολή της χώρας στις κλασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί το τουριστικό ρεύμα από αυτές ενώ με την προβολή εξειδικευμένων τουριστικών προϊόντων και θεματικών δραστηριοτήτων το υπουργείο Τουρισμού στοχεύει στην προσέλκυση τουριστών υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου.
Στο επίκεντρο της πολιτικής του υπουργείου βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα και η αγορά των ΗΠΑ, με την κα Κουντουρά να επισκέπτεται τη Νέα Υόρκη με αφορμή την τουριστική έκθεση NY Travel Show, όπου η Ελλάδα ήταν τιμώμενη χώρα στην Ευρωπαϊκή Σκηνή.
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλέξης Χαρίτσης ενέκρινε την ένταξη του έργου «Διαφήμιση – Προβολή Τουριστικών Προγραμμάτων», συνολικού προϋπολογισμού 8 εκατ. ευρώ, στο εθνικό σκέλος του ΠΔΕ, το οποίο αφορά το σχεδιασμό και την κατάρτιση ολοκληρωμένων διαφημιστικών προγραμμάτων για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές.
Το έργο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, δράσεις για την online προβολή του ελληνικού τουρισμού σε παραδοσιακές αλλά και νέες αγορές, καθώς και τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.
Σημαντικό στοιχείο είναι η έγκαιρη έγκριση των εν λόγω πιστώσεων.
Όπως τονίζουν κύκλοι του υπουργείου Τουρισμού, άλλα 12 εκατ. ευρώ βρίσκονται σε διαδικασία έγκρισης, σε εφαρμογή της απόφασης του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής αλλά και της απόφασης του ίδιου του πρωθυπουργού για διαχείριση της εικόνας της χώρας.
«Αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχει ο τουρισμός για την οικονομία αλλά και την απασχόληση, εξασφαλίσαμε τους απαιτούμενους πόρους για την αποτελεσματική προώθηση και διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού στις διεθνείς αγορές και για το 2017. Στόχος μας είναι να έχουμε και φέτος νέο ρεκόρ αφίξεων και εσόδων από τον τουρισμό, καθώς επίσης και να στηρίξουμε τις περιφέρειες του Βορείου και Νοτίου Αιγαίου που επιβαρύνθηκαν από τη διαχείριση των προσφυγικών ροών», δήλωσε ο κ. Χαρίτσης.
Νέες και κλασικές αγορές
Σε συνέχεια της πολιτικής ανοίγματος νέων αγορών και μετά τις περσινές κινήσεις στη Μέση Ανατολή, τη Νότια Κορέα, κ.λπ., το υπουργείο Τουρισμού φέτος επιχειρεί το άνοιγμα της αγοράς της Ινδίας. Πρώτη κίνηση θα είναι η συμμετοχή του ΕΟΤ στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της ασιατικής χώρας, την ΟΤΜ, στη Βομβάη, 21-23 Φεβρουαρίου.
Επιπλέον, ο ΕΟΤ θα συμμετέχει στην έκθεση World Travel Market Latin America, στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας (4-6 Απριλίου), στην KITF στο Αλμάτι του Καζακστάν (19-21 Απριλίου) και στην KOTFA World Travel Fair στη Σεούλ (1-2 Ιουνίου).
Ταυτόχρονα, θα συνεχιστεί η προβολή της χώρας στις κλασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού, σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί το τουριστικό ρεύμα από αυτές ενώ με την προβολή εξειδικευμένων τουριστικών προϊόντων και θεματικών δραστηριοτήτων το υπουργείο Τουρισμού στοχεύει στην προσέλκυση τουριστών υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου.
Στο επίκεντρο της πολιτικής του υπουργείου βρέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα και η αγορά των ΗΠΑ, με την κα Κουντουρά να επισκέπτεται τη Νέα Υόρκη με αφορμή την τουριστική έκθεση NY Travel Show, όπου η Ελλάδα ήταν τιμώμενη χώρα στην Ευρωπαϊκή Σκηνή.
Δεν υπάρχουν σχόλια: