Η εσωτερική κατάσταση στη γειτονική Τουρκία, με τις δηλώσεις της ηγεσίας της χώρας για τη Συνθήκη της Λωζάννης αλλά και με τη δράση των τουρκικών υποβρυχίων στο Αιγαίο τον Σεπτέμβριο, συνυπολογίζονται από το υπουργείο Εξωτερικών και τον Ν. Κοτζιά, πηγές του οποίου ωστόσο επισημαίνουν ότι με Βάση τα στοιχεία δεν βρισκόμαστε σε μια φάση κορύφωσης της τουρκικής δραστηριότητας στο Αιγαίο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, η μέγιστη μέχρι στιγμής δραστηριότητα τουρκικών αεροσκαφών στο Αιγαίο δεν κατεγράφη τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά τον Μάιο του 2016, όταν σημειώθηκαν 157 παραβάσεις κανόνων εναέριας κυκλοφορίας και 321 παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου. Παράλληλα, δεν ήταν τις τελευταίες ημέρες, αλλά τον Απρίλιο, όταν πραγματοποιήθηκαν οι περισσότερες υπερπτήσεις, για το 2016, επί ελληνικού εδάφους από τουρκικά αεροσκάφη (24), καθώς και οι περισσότερες εμπλοκές (14). Τον Σεπτέμβριο υπήρξαν 53 παραβάσεις, 88 παραβιάσεις. 4 υπερπτήσεις και καμία εμπλοκή. Πού την είδαν την κορύφωση τα «γαλάζια» MME; Η τουρκική παραβατικότητα παρουσιάζει μάλλον ύφεση την τρέχουσα περίοδο.
Τα είπε και ο ΑΝΥΕΘΑ Δ. Βίτσας χθες σε συνέντευξή του: «Αυτό (η παρουσία των υποβρυχίων) είναι το αντίστοιχο, με διαφορετικό τρόπο, των εναέριων παραβιάσεων. Με αυτό τον τρόπο και με αποφασιστικότητα εμείς το αντιμετωπίζουμε. Δεν υπάρχει κανένα θέμα αυτή τη στιγμή που πρέπει να μας προκαλεί ανησυχία. Εγρήγορση χρειάζεται και όχι ανησυχία. Η Συνθήκη της Λωζάννης έχει καθορίσει ποια είναι τα δικά μας. Τελεία. Δηλαδή, έχει τελειώσει αυτό το θέμα».
Μπορεί να μη βρισκόμαστε σε φάση κορύφωσης της τουρκικής δραστηριότητας, βρισκόμαστε όμως σε φάση κορύφωσης της αντιπολιτευτικής στρατηγικής κλιμάκωσης της Ν.Δ., η οποία δεν φείδεται κανενός μέσου... Λίγη υπευθυνότητα, ωστόσο, ιδίως για εθνικά θέματα, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, η μέγιστη μέχρι στιγμής δραστηριότητα τουρκικών αεροσκαφών στο Αιγαίο δεν κατεγράφη τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά τον Μάιο του 2016, όταν σημειώθηκαν 157 παραβάσεις κανόνων εναέριας κυκλοφορίας και 321 παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου. Παράλληλα, δεν ήταν τις τελευταίες ημέρες, αλλά τον Απρίλιο, όταν πραγματοποιήθηκαν οι περισσότερες υπερπτήσεις, για το 2016, επί ελληνικού εδάφους από τουρκικά αεροσκάφη (24), καθώς και οι περισσότερες εμπλοκές (14). Τον Σεπτέμβριο υπήρξαν 53 παραβάσεις, 88 παραβιάσεις. 4 υπερπτήσεις και καμία εμπλοκή. Πού την είδαν την κορύφωση τα «γαλάζια» MME; Η τουρκική παραβατικότητα παρουσιάζει μάλλον ύφεση την τρέχουσα περίοδο.
Τα είπε και ο ΑΝΥΕΘΑ Δ. Βίτσας χθες σε συνέντευξή του: «Αυτό (η παρουσία των υποβρυχίων) είναι το αντίστοιχο, με διαφορετικό τρόπο, των εναέριων παραβιάσεων. Με αυτό τον τρόπο και με αποφασιστικότητα εμείς το αντιμετωπίζουμε. Δεν υπάρχει κανένα θέμα αυτή τη στιγμή που πρέπει να μας προκαλεί ανησυχία. Εγρήγορση χρειάζεται και όχι ανησυχία. Η Συνθήκη της Λωζάννης έχει καθορίσει ποια είναι τα δικά μας. Τελεία. Δηλαδή, έχει τελειώσει αυτό το θέμα».
Μπορεί να μη βρισκόμαστε σε φάση κορύφωσης της τουρκικής δραστηριότητας, βρισκόμαστε όμως σε φάση κορύφωσης της αντιπολιτευτικής στρατηγικής κλιμάκωσης της Ν.Δ., η οποία δεν φείδεται κανενός μέσου... Λίγη υπευθυνότητα, ωστόσο, ιδίως για εθνικά θέματα, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...
Α.Γ. για την Αυγή
Δεν υπάρχουν σχόλια: